پرسپولیس
پرسپولیس
فوتبالي
ژوزه: مي‌توانستيم 9 بر صفر پيروز شويم/ جوجه را آخر پاییز می‌شمارند

قسمت بود که با گهر مساوی کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ قسمت این بود که مقابل گهر به مساوی برسیم.

مانوئل ژوزه پس از تساوی یک بر یک برابر گهر زاگرس در نشست خبری در پاسخ به این سؤال که شما گفته بودید پیروز می‌شود اما پرسپولیس هیچ تغییری نکرده گفت: من بازي را يكجور ديدم و شما جور ديگر. ما در نيمه اول معمولي بوديم اما در همان زمان در كارهاي دفاعي بهتر عمل كرديم.


در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. هنوز خیلی خوب نشده‌ایم و با این سؤالات جو را خراب نکنید.


وی ادامه داد: در نيمه دوم و در 30دقيقه ابتدايي خوب بوديم. شانس‌هاي گل پرسپوليس را بشماريد. ما 9 شانس گل داشتيم كه اگر همه آن‌ها به ثمر مي‌رسيد، 9 بر صفر بازي را مي‌برديم. وقتي موقعيت‌ها گل نمي‌شوند و بازي 2 بر صفر نمي‌شود، حريف خودش را باور مي‌كنند. پرسپوليس با اينكه 10 نفره شد باز هم پراميد حمله مي‌كرد. بعد از 10 نفره شدن ناامید نشدیم و دو شانس دیگر گلزنی داشتیم. مثل بازی قبل بودیم اما بهتر از آن دیدار، ‌بازی کردم. در آن مسابقه در نیمه اول بهتر بودیم اما امروز در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. گهر به غیر از آن گل هیچ شانس دیگری روی دروازه ما نداشت.

ژوزه عنوان کرد: باید از خودمان ایراد بگیریم که نتوانستیم گل بزنیم و گل مساوی را خوردیم. سعی کردیم پیروز شویم اما وقتی گل نمی‌زنیم بازیکنان حریف روحیه می‌گیرند. ما روي بدشانسي گل مساوي را خورديم اما بعد از آن باز هم شانس گلزني داشتيم. اين‌ها را گفتم براي اينكه اعلام كنم از پاسخ به اين سوال فرار نكردم. ما نسبت به بازي قبل بهتر شديم. بايد كيفييت اين تيم را بالا ببريم. تيم ما خسته نيست چون فقط در سه بازي حضور داشته است. سختي كار ما در صرف كردن فعل خواستن است. بايد بازيكنان ما فقط با آرامش بيشتري كار كنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: از حضور تماشاگران تشكر مي‌كنم كه براي حمايت از ما به ورزشگاه آمدند. متاسفم كه نتوانستيم به آن‌ها برد هديه كنيم اما بايد بگويم بازيكنان با تمام وجود تلاش كردند. تماشاگران خیلی به ما کمک کردند و من خیلی ناراحتم که پیروز نشدیم. می‌خواستیم پیروز شویم اما شانس نداشتیم. بازیکنان با آرامش کار خود را ادامه می‌دهند تا آن فوتبالی که باید انجام بدهیم را ارائه کنیم. به بازیکنانم به خاطر بازی در نیمه دوم تبریک می‌گویم. من تا آخر پای بازیکنانم ایستاده‌ام و به آنها ایمان دارم.از اينكه تماشاچيان شاهد پيروزي ما نبودند ناراحتم اما از آن‌ها مي‌خواهم صبر كنند چون اين تيم در حال درست شدن است و اگر با آرامش كارش را ادامه دهد تيم خوب و مدعي خواهد شد. به بازيكنانم هم تبريك مي‌گويم و به آن‌ها مي‌گويم كه همه شما را باور دارم و تا آخر با شما هستم. اگر آرام باشيد شرايط بهتري خواهيد داشت.

 

وي در ارزيابي‌اش از داوري اين بازي و اينكه فكر نمي‌كند داور گل صحيح تيم گهر را اعلام نكرد گفت: اين تصميم داور بود. به هر حال ما مساوي كرديم. داور مي‌توانست آن توپ را گل اعلام كند همان طور كه مي‌توانست صحنه مشكوك به پنالتي را براي پرسپوليس پنالتي بگيرد. آن توپ دومين شوت در طول 90 دقيقه سمت دروازه ما بود. معتقدم در نيمه دوم ما مي‌توانستيم صاحب يك پنالتي شويم. به هر حال داوران هم ممكن است اشتباه كنند، همان طور كه مربيان و بازيكنان اشتباه مي‌كنند.

 

ژوزه در پاسخ به اين سوال كه انگار بازيكنان‌تان در زمين استرس زيادي داشتند و آيا اين به خاطر نوع تمرين‌هاي شما نيست تصريح كرد: اين تيم در حال درست شدن است. اين تيم مي‌خواهد قهرمان شود و قبلا هم گفته‌ام كه فشار زيادي را تحمل مي‌كند. به بازيكنان اطمينان دارم. اگر طبق برنامه و با آرامش تلاش كنيم موفق مي‌شويم. مسئولیت پرسپولیس با من است نه با بازیکنان و هر نتیجه‌ای که پرسپولیس بگیرد مسئولیتش با من است.

وی ادامه داد: به خاطر آن نیم ساعت بازی در نیمه دوم از بازی بازیکنانم راضی هستم اما توقع گلزنی بیشتری داشتم.

ژوزه در مورد اینکه به او خسته‌ نباشید نمی‌گویند زیرا پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته و تفکرش در 20 دقیقه پایانی بازی چه بوده گفت: این دومین بار است که شما می‌گویید پرسپولیس تغییری نداشته، این نظر شماست و من نظر شما را برای دومین بار قبول نمی‌کنم.

 

ژوزه در واكنش به سوالي درباره نوع ارنج تيم و تعويض‌هايش تا پايان بازي گفت: به اين سوال در نشست خبري پيش پاسخ داده‌ام و اتفاقا آن زمان هم شما (خبرنگار مربوطه) اين سوال را پرسيديد. من نظرتان را قبول ندارم و اعلام مي‌كنم طبق برنامه بازيكنان را ارنج كرديم.

 

وی تاکید کرد: در دقایق پایانی با 10 بازیکن برای پیروزی تلاش کردیم و آن تلاش قابل قبول بود. انصاری‌فرد را جلو بردم و غلامرضا رضایی را به سمت راست آوردم .آقازمانی جای سوسا را گرفت، می‌خواستیم دفاعی‌تر باشیم و در ضد حمله به گل برسیم اما آنطور که می‌خواستیم در حمله نبودیم ولی شانس گل داشتیم. بدشانس بودیم. سوسا هم مصدوم شد و این مسئله برای ما مشکل ایجاد کرد. البته سامان کارش را خوب انجام داد. امروز قسمت این بود که مساوی شویم و شانس با ما نبود. من ندیدم که آن توپ گل شد یا نه و ما شانس آوردیم یا نه اما قسمت این بود که مساوی شویم.

ژوزه در مورد اینکه او افتخارات زیادی داشته اما عملکرد پرسپولیس رضایت‌بخش نیست و هیچ ماست‌فروشی نمی‌گوید ماست من ترش است، اظهار داشت: من یک بار در اولین نشست خبری‌ام گفتم که هفته‌های اول سخت است. نباید دوباره حرف‌هایم را تکرار کنم. نتایج خوب نیست و باید نتایج را عوض کنیم. 12 سال پیش در مصر باید تیمی را درست می‌کردم تا قهرمان شود. اوایل سخت بود و در بازی آخر ما قهرمانی را از دست دادیم اما به لیگ قهرمانان آفریقا رفتیم و سوپرجام آفریقا را هم بردیم. من هم به شما یک ضرب‌المثل می‌گویم که جوجه را آخر پاییز می‌شمارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : رها

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو وبلاگ
مرداد 1391
دوستان
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس و آدرس redete.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
طراح قالب وبلاگ های ورزشی
مطالب جالب و ديدني
پیوند های روزانه
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

آرشیو پیوندهای روزانه
امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 7111
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب